Slogani “Se Bashku Ne Mundemi” e ve theksin te “Ne”, por edhe tek ajo se si bashkepunimi midis shpirtit njerezor dhe inovacionit mund te arrije gjera te medha”, thote Ales Froment-Curtil, Drejtori Komercial i Vodafone Group.
“Pervoja gjate ketyre 12 muajve te krizes se COVID-19 nxori ne pah me shume se kurre rolin jetik te nderlidhjes dhe teknologjise qe shoqeria, bizneset dhe qeveria te mos e humbasin kontaktin midis tyre. Si nje kompani qe udhehiqet nga objektivat, Vodafone beson se teknologjia mund te permiresoje jeten tone dhe ky pozicionim i ri e con ne nje tjeter nivel filozofine se fale teknologjise mund te krijojme nje te ardhme me te mire, me gjitheperfshirese e te qendrueshme.
Kete fundjave, ne fushaten per lancimin e sloganit te ri te kompanise ne gjithe boten, Vodafone ve ne pah ate qe shpirti njerezor mund te arrije nese nderthuret me teknologjine. Vodafone do te beje publik sloganin e ri, “Together We Can” (“Se Bashku Ne Mundemi”) per te percjelle filozofine e re te pozicionimit ne treg, shoqeruar me nje strategji 12-mujore publicitare ne televizion, print dhe online, strategji e cila pasqyron besimin e palekundur te Vodafone se partneriteti midis teknologjise dhe shoqerise mund te ndertoje nje te ardhme me te mire.
Pozicionimi i ri i Vodafone eshte bazuar tek rezultatet e anketimeve me konsumatoret, te kryera nga vet kompania, anketa qe zbuluan se teknologjia luan nje rol thellesisht transformues ne jeten e gjithsecilit prej nesh. Rezultatet vune ne dukje se si teknologjia ka evoluar nga dicka qe thjesht iu falte emocione njerezve ne nivel personal, ne dicka qe luan nje rol me kuptimplote ne bote, per te sjelle nje ndyshim rrenjesor ne ceshtje si qendrueshmeria dhe zhvillimi shoqeror. Per shembull, gjate vitit te kaluar, qendrueshmeria mori nje rendesi me te madhe, teksa konsumatoret i dhane nje peshe me te madhe ne perzgjedhjen e kompanive dhe markave te preferuara, ku tete ne dhjete konsumatore deshmuan se qendrueshmeria ishte kryesore per ta. Ne muajt ne vijim, mesazhi i Vodafone “Together We Can” (Se Bashku Ne Mundemi), do te shoqerohet me projekte e fushata konkrete te Vodafone, qe nga shtrirjet e rrjeteve te reja gigabit per te garantuar konektivitet per kedo dhe cdo komunitet, deri ne shfrytezimin e teknologjise se komunikimit per te pakesuar clirimin e karbonit, si dhe mbeshtetjen e edukimit, shendetit e mireqenies, per nje shoqeri me gjitheperfshirese e te qendrueshme per te gjithe.
Fushata “Se Bashku Ne Mundemi” do te nise me date 2 Prill me spotin televiziv “Vajza e pandalshme”, ku nje vajze ben pyetje rreth botes qe e rrethon, rreth rolit qe teknologjia luan ne sherimin e semundjeve, ndryshimet klimatike dhe gjitheperfshirjen dixhitale. Reklama, e cila do te shoqerohet nga nje sere shkrimesh ne shtyp dhe aktivizimesh ne dixhital, do te perqendrohet ne rolin kritik te Vodafone per t’iu dhene pergjigje pyetjeve mbi shtrirjen e rrjetit gigabit 5G, aksesin ndaj internetit ne zonat me te thella te botes, rolin e aplikacionit DreamLab ne luften kunder kancerit dhe COVID-19, etj.
Ne fushate do te prezantohet identiteti i ri i markes Vodafone, me logon simbolike dhe ngjyren e kuqe historike.
Fushata do te shtrihet ne 30 vende te botes, si Gjermania, Spanja, Mbreteria e Bashkuar, Italia, Rumania, Greqia, Irlanda, Hungaria, Shqiperia, Hollanda (nepermjet Vodafone-Ziggo), Portugalia, Republika Ceke, Turqia, Australia, Afrika e Jugut, Gana, Republika Demokratike e Kongos, Tanzania, Lesotoja dhe Mozambiku, por edhe ne vendet me tregje partnere te Vodafone, si Katari dhe Zelanda e Re.
Aspekti kreativ i fushates “Se Bashku Ne Mundemi” eshte mbuluar nga agjensia New Commercial Arts me qender ne Londer dhe regjine e spotit televiziv e ka bere Tom Green, regjisor i serive te suksesshme televizive, i cili ka fituar disa cmime ne Britanine e Madhe, si Misfits dhe Blackout. Dizajnimi i identitetit te ri te markes eshte menaxhuar nga Superunion, kurse me blerjen e hapesirave mediatike eshte marre Carat.
Për më shumë informacion vizitoni www.vodafone.al