E ardhur nga koleksioni i Gucci Aria, gama është prodhuar nga Gucci, ku Alessandro Michele “Hakoi” disa nga kodet Balenciaga House të Demna Gvasalia.
E quajtur zyrtarisht The Hacker Project, gama e bashkë-brenduar do të vije në 74 dyqane pop-up në mbarë botën më 15 nëntor – në SHBA, vendndodhjet përfshijnë New York City, Miami, Beverly Hills dhe Chicago.
Pop-up-et do të ofrojnë veshje të gatshme, këpucë (përfshirë pamjet e reja të Triple S të Balenciaga-s) dhe aksesorë, megjithëse çantat e koleksionit janë pika kryesore kryesore e gamës. Siluetat e nënshkrimit duke përfshirë Jackie të Gucci-t dhe Qytetin e Balenciaga-s janë ripërzier në një përzierje monogramesh dhe printimesh.
Duke parë koleksionin pothuajse ndihet gabim. Ne jemi mësuar të lidhim një siluetë të veçantë me një monogram të dallueshëm, kështu që kur të dyja ngatërrohen, truri ynë bën të njëjtën gjë. (Unë mendoj se mendjet tona janë gjithashtu pjesë e “hakimit” të madh.)
Duke shtuar një shtresë tjetër , dritaret e zgjedhura pop-up do të ofrojnë shërbime personalizimi. Ata që blejnë çanta me monogram të dyfishtë B, mund t’i personalizojnë me tekst që lexon “KJO ËSHTË çanta e [vensos emrin]”.